Friday, September 2, 2011

Kristjani update...

Hey ya,

täna, esimest korda siin Canadas oldud aja jooksul (mis see on siis, 9 pool kuud) tuli mul hetkeks kodu igatsus peale. Siis meenus, et krt, mul ju pole, mu kodu läks ju põlema! Valus teema, proovin mitte mõelda selle peale, aga noh, suht võimatu.

Nagu paljud teavad läks mu maja Sarapikus põlema 9 juuli, kell pool 1 päeval, tänu pikse löögile. Maja katus tuleb enne talve saada vett pidavaks ja piisalt tugevaks, et vältida veel suuremaid kahjusid. Selle jaoks on mu tädid Siret ja Helve, onud Jaanus ja Meelis, sugulane Remi ja teised algatanud toetusfondi, et päästa mis päästa annab. Ka mina kutsun üles oma tuttavaid ja sõpru toetama seda projekti! Ma ei palu kedagi, aga lihtsalt kes tahab aidata meid, ja kes tahab tulevikus seal jaanipäeva veeta või niisama puhata, siis kõik annetused on teretulnud kontole 10011586040220 Helve Prual , selgitusse võib märkida « Sirje Pruali kodu toetuseks». Ükskõik kui väike toetus on suureks abiks. Kahju et nii läks, aga jah, life is a bitch sometimes!
Muidu meil eluke siin suht sama. küll tuleb ka sellest varsti sissekanne. Stay tuned!

Kriss

2 comments: