Sunday, November 28, 2010

Off we go!!!

Eeee, me pole küll mingid blogi tüüpi tüübid, aga eks proovib midagi kokku ajada siia. Point miks me seda jama ajama hakkame on see, et viitsi igat pilti FB-sse uploadida, ja ja igale küsimusele vastata kui korra netti saame. Ja kirjutame kordamööda. Hetkel olen puldismina, Kristjan. Mul space eriti ei tööta,et sry sellepärast.
Aga jah, hakkame siis algusest.  Ära saatmis pidu Kadrinas ja Tallinnas oli meeletu :D Ja pangakontol annab siiamaani tunda! Tripp hakkas pihta kolmapäev,24nov. kell 00.30 Tallinna bussikast - Riia lennujaama. Mina suutsinbussis veitsmagada,teised mu meelest suht mitte. Igatahesmingi ala 5 olime Riias, kus passisime mingi 6 tundi et saada lennukile. Sealt Londoni Gatwick st. Londonis lennujaama vahetus bussiga Heathrow terminal 5-te õnnestus tõrgeteta. Heathrow oli võimas, tohutult suur! Saime seal kokku ka Johannaga, kes nagu pesitsebki Londonis. Aigarit kahjuks ei näind :D
Sealt saime lennuki peale kell 16 midagi kohaliku aja järgi. Lennukiks British Airlines Boeing 747 400. Maailma klass värk ikka. Tasuta õlu ja mini veinid :D Ain´t bad at all:) Lend kestis üle 9 tunni, vaatasin selle ajaga ära Godfather 1, Goodfellase ja mingeid huumori sarju. Vancouverisse jõudes oli kohalik kell alles mingi 18!!! Suht hull. Viisa jamaga läks ka nagu meeletult kaua. Polnud meie blokk, vaid need piiriametnikud olid lambad. Lõpuks saime sealtki minema, vahetasime pappi veidi ja taksoga hotelli, mis oli ennem juba bronnitud. Kokkuvõtteks olime suht väga väga kaua ülevalolnud, pea 40 tundi!!!
Hommikul ärkasime kõik mingi 7 :D Üleväsind, aga und pole :D Saime süüa ja panime minema. Olin ennem teinud researchi metroo liiklusest Vancouveris, ja teadsin kuhu täpseltminna. Läksime siis omakohvritega Richmondi (Van-i äärelinn) mingisse peatusse, nime ei mäleta enam, et seal rongile hüpata. Jama värk oli selles et Van-s oli mingi sajandi torm just, räigelt palju lund jne. ja see rongi liin oli just nagu katki läind. Läks siis mingi 2 tundi veel, kuniks saime soovitud punkti, Van-i downtown-i. Siis alles nägime esimest korda neid pilvelõhkujaid ja seda õiget Van-i. Mägesid ikka ei näind, kuna ilm oli tohutult pilves.
Pidime saama West Pender str. 1285, kus asub Eesti aukonsul, H.Jaako. Jõudes sinna saime teada et ta mingil video miitingul ja tuleb ala3 tunni pärast. Otsustasime käia selle ajaga ära East Hasting roadil, umbes 3 km kaugusel, et sealt auto osta. Panime siis jala ajama, kohvrid jätsime West Penderile. Nii, see mis me seal tee peal nägime,oli täiesti uskumatu! Kõndides uhkete büroomajade, pankade, hotellide vahel, jõudsime totaalsesse ghettosse!!! Kõik olid nagu ülipilves ja ülitäis!!! Youtube-s trükkiga vancouver east hasting str. ja näete ise ka!!! Pärast saime teada et tegemist on terve Canada kõige vaesama rotipesaga! Jõhker. Ma ise seal ei filmind, eitahtnud lihtsalt kaamerast ilma jääda:D
Aga lõpuks jõudsimegi autoplatsile, viskasime pilgu peale ja otsustasime selle rohelise Plymouth Voyageri kasuks. Valikus oli veel Dodge Caravan, mis välimuselt oli palju tuusam, aga muu oli jama (rehvid, läbisõit jne) Auto saadeti safety controli ja me läksime tagasi downtowni Harryga kokku saama. Kokkusaamine oli üli positiivne.Super mees lihtsalt, väga hea muljejättis. Lubas aidata igata kuis saab.
Peale seda läksime tagasi auto juurde, seekord taksoga, ja saimegi auto kätte. Aega läks sealgi mingi 3 tundi. Autohinnast rääkides, siis see oli väga odav, aga muud asjad, dokumentide tegemine, kindlustus, money transfer, ja ja pluss maksud, läkshind ikka päris hulluks. Aga pohh, võtsime ära:D A ja teadmiseks, Canadas on blankhinnad, ehk hindadel pole maksusid küljes. Need lisatakse kassas:D Pärismitu korda niimoodi peest saand.
Autoga panime North Vancouveri poole ajama. Põikasime ka maailma kuulsast Stanley pargist läbi! Võimaskoht! Üle lionsgate bridge-i nii kohal olimegi. Hotelli otsisime 2 tundi kuni lõpuks leidsime, ala 5 hotelli ühes kohas. Valisime soodsama, mis tuleb välja et ka parima, kuna hommikueine sees, ja ööseks siia jäimegi. Kell oli mingi 20 kui tuppa saime. Teistest ei oska rääkida, aga ise oli üliväsind!!!
Okei, rohkem ei suuda trükkida hetkel, lähme vaatame süüa miskit, Meil kell 17.45, Eestis 03.45!
Peace!

1. Ai raisk, tahaks järgi tulla sinna:D

2. Mõnusad kutid ikka. Saaks ka omal ming ikaadri kokku ja veidi finantsi,siis läheks isegi kuskile.
    Aga edu teile mehed

3. Härrased, rääkige, kuidas te auto ostsite ja kindlustasite nii lihtsalt? Immigrandid siin kirjutavad, et peavad olema kindlasti Kanada load ja lisaks aadress koos paari-kolme dokumendiga mis seda kinnitavad. Mida teie käest küsiti ja palju see kindlustus maksma läks?

4. Rahvusvahelised load tuleks kasuks, neid oli vaja Albertas, BC polnud probleemi. Aga jah, Vancouveris oli asi väga lihtne, läksime car dealeri juurde ja saimegi kõik tehtud, isegi kindlustuse. BC aint üks kindlustaja, ICBC, nii et polnud vaja mingi brokeri juurde minna. Teistest provintsidest mai tea midagi, aga jah, rahvusvahelised load võta kaasa. Ja nende Eu lubadega saab muidu Canadas sõita esimesed 90 päeva, siis vaja taodelda provintsi load. Mina seda teind pole, sest see on jama mis toimub neid taodeldes ja juhul kui peetakse kinni politsei poolt, siis vabandus olemas.